PR & Media Days Mostariensis: drugi dan posvećen PR-u i sportu

PR & Media Days Mostariensis: drugi dan posvećen PR-u i sportu

18.11.2021 17:43:59

743

743

18.11.2021 17:43:59

Drugi dan međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR & Media Days Mostariensis održan je danas s početkom u 12 sati u online okruženju Sveučilišne televizije SUM TV. Nakon prvog dana koji je bio posvećen Studentskoj sekciji, predstavljanju knjige ''Online novinarstvo – Služenje publici ili podilaženje javnosti'' i dodjeli priznanja, današnji program Konferencije u fokus je stavio odnose s javnošću i sport u okviru radne teme Popular culture.

Program drugoga dana započeo je Sekcijom PR unutar koje se održao panel pod nazivom ''Kultura, meka moć & PR: poveznice i implikacije'', a u kojem su sudjelovali: prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru, prof. dr. sc. Božo Skoko sa Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, doc. dr. sc. Marijan Primorac, pročelnik Studija odnosa s javnošću na Sveučilištu u Mostaru i predsjednik Organizacijskog odbora Konferencije te doc. dr. sc. Đorđe Obradović sa Sveučilišta u Dubrovniku.

Rektor Tomić istaknuo je globalnu popularnost struke odnosa s javnošću i glasnogovornika te da su za stvaranje pozitivnog imidža struke zaslužne i medijske reprezentacije putem sadržaja popularne kulture.

Također je naglasio i važnost interkulturalne komunikacijske kompetencije kao osnove za uspješnu međunarodnu suradnju i poslovanje te tendenciju Sveučilišta u Mostaru da aktivno podupire kulturne aktivnosti i produkciju kulturnih sadržaja na svim razinama.

Profesor Skoko predstavio je koncept meke moći koja u središte stavlja kulturu koja, kao takva, ostvaruje značajnu ulogu u brendiranju i promociji država te je na primjeru Južne Koreje objasnio kvalitetno provođenje nacionalnog brendiranja kroz sadržaje popularne kulture.

Koliko su medijski sadržaji poput filmova, serija i glazbe važni u kontekstu kulture kao izvorišta meke moći, objasnio je docent Primorac koji ističe važnost uloge filmske industrije u promociji nacionalnog imidža. Također se dotaknuo i povezanosti meke moći, brendiranja države i reprezentacije imidža i stereotipa, koje je predstavio kroz praktične primjere sadržaja popularne kulture.

Docent Obradović govorio je o odnosu popularne kulture, odnosa s javnošću i masovnih medija te (ne)povezanosti elitne i popularne kulture koje se, zahvaljujući konvergiranim medijima, sve više približavaju i isprepliću.

Nakon Sekcije PR, uslijedila je sekcija Sport koja je obuhvatila izlaganja profesora Simona Chadwicka sa poslovne škole Emlyon o temi ''Nogomet kao popularna kultura'', Ivana Tomića koji je predstavio temu ''NFT tehnologija u sportu'' te docenta Franje Takača sa Sveučilišta u Mostaru čija je tema glasila ''Karakteristike filma kao komunikacijskog kanala nogometnih klubova''. Drugi dio sekcije Sport bio je posvećen panelu: Nogomet kao popularna kultura – ''Zašto svijet ludi za nogometom?'' u kojem su sudjelovali dr. sc. Davor Pavić, autor i glavni urednik emisije ''Bili Kutak'', Zdravko Reić iz Slobodne Dalmacije, Azra Isić sa Sveučilišta u Mostaru te Vladimir Novaković, urednik Sportklub i B92.

Drugi dan PR & Media Days Mostariensis konferencije završio je intervjuom sa Josephom Favoritom sa Sveučilišta Columbia, bivšim potpredsjednikom košarkaške ekipe Knicksa u NBA ligi.

Treći i posljednji dan Konferencije bit će posvećen sekciji Mediji unutar koje će svoje teme predstaviti pet izlagača koji dolaze Sveučilišta u Torontu, Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta Plymouth Marjon i Univerziteta u Sarajevu, nakon čega će uslijediti zaključci ove međunarodne znanstveno-stručne konferencije s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija.

Za obavijesti sa Sveučilišta u Mostaru, pretplatite se na Newsletter.


Znanstveni dan drugog izdanja međunarodne konferencije o digitalnoj transformaciji u obrazovanju i primjenama umjetne inteligencije (UI) MoStarta održ...


Drugo izdanje Međunarodne konferencije o digitalnoj transformaciji u obrazovanju i primjeni umjetne inteligencije MoStart okupilo je više od 400 sudionika prvoga...


Oko 400 sudionika okupio je Education Day međunarodne konferencije o digitalnoj transformaciji u obrazovanju i primjenama umjetne inteligencije MoStarta koji s...