PR & Media Days Mostariensis: Suradnja s Velikom Britanijom i jačanje međunarodnog karaktera konferencije

PR & Media Days Mostariensis: Suradnja s Velikom Britanijom i jačanje međunarodnog karaktera konferencije

19.11.2021 14:28:08

1238

1238

19.11.2021 14:28:08

Treći i posljednji dan PR & Media Days Mostariensis konferencije čija je ovogodišnja tema bila ''Popular culture'', sastojao se od Sekcije Mediji unutar koje su gledatelji prijenosa putem Sveučilišne televizije SUM TV imali priliku čuti pet izlaganja. Prvo izlaganje održao je prof. dr. sc. Marcel Danesi sa Sveučilišta u Torontu koji je prezentirao temu ''Predstavljanje klimatskih promjena u popularnoj kulturi: Prošlost i sadašnjost''. Temu ''Popularna kultura i semiotika'' izložio je prof. dr. sc. Danijel Labaš sa Sveučilišta u Zagrebu, a potom su uslijedila dva izlagača sa Sveučilišta Plymouth Marjon. John Deane O'Keeffee je predstavio temu ''Ubojstvo Jamieja Bulgera: trajna medijska neuroza'', dok je Mike Baker prezentirao temu ''Sjećanja s moje postelje: studija slučaja u poučavanju empatije studentima novinarstva''. Posljednje izlaganje Sekcije Mediji, ali i cjelokupne konferencije, održala je doc. dr. sc. Sarina Bakić sa Univerziteta u Sarajevu koja je izložila temu ''Popularna kultura i kulturni populizam''.

Zaključke šeste međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR & Media Days Mostariensis iznio je Marijan Primorac, predsjednik Organizacijskog odbora konferencije.

Na temelju izlaganja i panel-rasprava, Organizacijski odbor Konferencije utvrdio je ukupno šest zaključaka:

  1. Strateško upravljanje međunarodnim odnosima s javnošću temelji se na istraživanju i razumijevanju različitih kultura, kulturnih obrazaca i komunikacijskih praksi potrebnih za razvijanje interkulturalne komunikacijske kompetencije.
  2. Sinergija meke moći i planirane komunikacijske aktivnosti odnosa s javnošću olakšava državama predstavljanje njihovih kulturnih vrijednosti i omogućava učinkovitije upravljanje nacionalnim imidžom.
  3. Masovni mediji u popularnoj kulturi istražuju raznolikost načina na koji su mediji uključeni u naše živote – u institucionalnim, ekonomskim, socijalnim, kulturnim i povijesnim aspektima.
  4. Mediji svojim produkcijskim sadržajima promoviraju popularnu kulturu čineći pojedine njezine komponente društveno prihvatljivima, poželjnima i očekivanima. Tako korigiraju i mijenjaju društvenu svijest o određenim pojavama i fenomenima u suvremenome svijetu.
  5. Nogomet kao najpopularniji sport u svijetu vrlo brzo prihvaća nove tehnologije, navijački tokeni predstavljaju potpuno novi način interakcije između navijača i nogometnih klubova, stoga se sa sigurnošću može istaknuti kako je budućnost u nogometu, ali i u sportu općenito, virtualna.
  6. Karakteristike koje film kao komunikacijski kanal nogometnih klubova može ispuniti jesu informativna, emotivna, dokumentaristička i marketinška, stoga ga treba smatrati važnim dijelom komunikacijske strategije.

Primorac je najavio i održavanje sedme po redu PR & Media Days Mostariensis konferencije čija će radna tema glasiti ''Sport, Media & PR Convergence/Odnosi s javnošću, mediji i konvergencija odnosa s javnošću''.

Za obavijesti sa Sveučilišta u Mostaru, pretplatite se na Newsletter.


Znanstveni dan drugog izdanja međunarodne konferencije o digitalnoj transformaciji u obrazovanju i primjenama umjetne inteligencije (UI) MoStarta održ...


Drugo izdanje Međunarodne konferencije o digitalnoj transformaciji u obrazovanju i primjeni umjetne inteligencije MoStart okupilo je više od 400 sudionika prvoga...


Oko 400 sudionika okupio je Education Day međunarodne konferencije o digitalnoj transformaciji u obrazovanju i primjenama umjetne inteligencije MoStarta koji s...