Prema ukupnoj statistici više od 15 tisuća gledatelja pratilo online sveučilišnu klauzuru

Prema ukupnoj statistici više od 15 tisuća gledatelja pratilo online sveučilišnu klauzuru

Prema ukupnoj statistici više od 15 tisuća gledatelja pratilo online sveučilišnu klauzuru

Prema ukupnoj statistici više od 15 tisuća gledatelja pratilo online sveučilišnu klauzuru

22.05.2020 14:01:12

644

644

22.05.2020 14:01:12

Iako u kratkom vremenskom roku Sveučilišna televizija uspješno je producirala i izravno emitirala prvu online sveučilišnu klauzuru "Digitalna transformacija obrazovanja V2".

Gledanost događaja prema dostupnim podatcima broji desetke tisuća pregleda putem on line platformi, programa Radiotelevizije Herceg-Bosne te HOME TV-a, a prema povratnim informacijama i u automobilima se pratila klauzura. Putem interneta klauzura je izravno praćena u cijelom svijetu, a statistike gledanosti pokazuju brojku od skoro 15 tisuća pojedinačnih pregleda emitiranog i reemitiranog programa.

Osim domaće publike iz BiH nazočili su gledatelji iz Hrvatske, SAD-a, Australije, Srbije, Mađarske, Češke Republike, Njemačke, Rusije, Indije, Papue Nove Gvineje i Ujedinjenih Arapskih emirata. Snimka prve online sveučilišne klauzure "Digitalna transformacija obrazovanja V2" i dalje je dostupna na web stranici SUM-a te se može ponovno gledati.

Bio je to izrazito i programski i tehnički zahtjevan profesionalni zadatak koji je obavljen prema svim pravilima televizijske struke. Mnoštvo gostiju javilo se izravnom vezom u studio te su bili dijelom programa što je u konačnici dodatno podignulo kvalitetu programa.

Loading...


Održana je online međunarodna znanstvena konferencija Identiteti – kulture – jezici u organizaciji Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru. Tema je bila

Centar za informacijske tehnologije SUMIT, Ericsson "Nikola Tesla" i HT Eronet nastavljaju dalje s aktivnostima na projektu SMART Kampus.

Radio televizija Herceg Bosne emitirala je prilog o digitalizaciji obrazovnog sustava. Koje elemente digitalizacija uključuje, koja je uloga Centra za informacijske teh...