Sveučilište u Mostaru sudjelovalo na SMEQA radionici o unaprjeđenju sustava kvalitete

Sveučilište u Mostaru sudjelovalo na SMEQA radionici o unaprjeđenju sustava kvalitete

01.12.2025 15:39:12

17

17

01.12.2025 15:39:12

Sveučilište u Mostaru sudjelovalo je na radionici u sklopu projekta Jačanje kapaciteta i mehanizama za unapređenje sustava osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju u Bosni i Hercegovini – SMEQA održanoj 27. studenoga 2025. na Univerzitetu u Zenici. Radionica je bila posvećena temi „Prikupljanje podataka i statistička obrada – na institucionalnoj i razini studijskog programa“ te je okupila predstavnike visokoškolskih ustanova, ministarstava i agencija zaduženih za osiguravanje kvalitete.

Sveučilište u Mostaru predstavljala je Monija Malešević iz Ureda za osiguranje i unapređenje kvalitete, koja je aktivno sudjelovala u grupnom radu te razmjeni institucionalnih iskustava, izazova i primjera dobre prakse. 

Program radionice obuhvatio je uvodna obraćanja predstavnika Univerziteta u Zenici, direktora Agencije za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvalitete (HEA) te koordinatora SMEQA projekta. Sudionici su potom radili u skupinama, analizirajući ključne procese prikupljanja i korištenja podataka u svrhu unaprjeđenja kvalitete studijskih programa i rada institucija. Događaj je završen sastankom Odbora za kvalitetu i završnim obraćanjem predstavnika HEA-e.

Sudjelovanjem na radionici, Sveučilište u Mostaru dodatno jača svoj kapacitet za unapređenje sustava osiguranja kvalitete i aktivno doprinosi oblikovanju standarda izvrsnosti u visokom obrazovanju u Bosni i Hercegovini.

Za obavijesti sa Sveučilišta u Mostaru, pretplatite se na Newsletter.


Povodom 48. obljetnice Sveučilišta u Mostaru od 3. do 8. prosinca održavaju se Dani Sveučilišta (Dies Academicus). Služ...


Uprava Sveučilišta u Mostaru na čelu s rektorom prof. dr. sc. Ivom Čolakom primila je u službeni posjet predsjednika Hrvatskog narodnog sabora Bosne i Hercegovin...


Rektorova nagrada dodjeljuje se studentima koji su tijekom akademske 2024./2025. godine ostvarili izvanredne rezultate za uspjeh u studi...