Svijet medija u doba umjetne inteligencije: Prikaz drugog dana konferencije PR, Media & Sports Days

Svijet medija u doba umjetne inteligencije: Prikaz drugog dana konferencije PR, Media & Sports Days

09.11.2023 13:40:07

2059

2059

09.11.2023 13:40:07

Drugi dan međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR, Media & Sports Days University of Mostar bio je posvećen integraciji umjetne inteligencije u medije i medijske sustave. Kroz rasprave, panel i izlaganja, tvrdnja koja se naglašavala jest da se umjetna inteligencija koristi kao alat koji može olakšati i ubrzati ponavljajuće zadatke, ali da se ipak novinarstvo i mediji temelje na čovjeku, odnosno novinaru posebice ako se uzme u obzir područje etike i (ne)regulacije umjetne inteligencije.

U okviru sekcije posvećene medijima održan je panel na temu Primjena umjetne inteligencije u medijima. Panel su obogatili stručnjaci iz različitih medijskih kuća, stvarajući dinamičnu diskusiju: novinar Zoran Krešić iz Večernjega lista, urednik i voditelj Damir Bliznac s Radiotelevizije Herceg-Bosna, Boris Čerkuč, voditelj Radija Dobre Vibracije te Dejan Jazvić, glavni urednik Federalne novinske agencija. Ova interakcija stručnjaka predstavila je ne samo trenutačne izazove nego i perspektive za budućnost, označavajući drugi dan Konferencije kao ključan trenutak za promišljanje o ulozi umjetne inteligencije u medijskome svijetu.

Nakon panela uslijedila su brojna izlaganja autora iz područja odnosa s javnošću i novinarstva, a neke od tema bile su Budućnost novinarskih žanrova u kontekstu promjena uvjetovanih razvojem umjetne inteligencije, Novinarstvo i umjetna inteligencija – primjena i perspektiva, Umjetna inteligencija i sintetička stvarnost, Umjetna inteligencija – izazovi za etiku i empatično novinarstvo, Alati umjetne inteligencije u učenju stranoga jezika, Umjetna inteligencija i fact checking u agencijskome novinarstvu te Umjetna inteligencija između medijske etike i medijske pismenosti.

Prije radnog dijela održana je promocija časopisa South Eastern European Journal of Communication, posvećenoga stotoj obljetnici objave knjige Kristaliziranje javnog mišljenja autora Edwarda L. Bernaysa, koji je predstavila glavna urednica časopisa prof. dr. sc. Davorka Topić Stipić sa Sveučilišta u Mostaru.

Treći dan Međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR, Media & Sports Days na Sveučilištu u Mostaru obećava dubinsku analizu uloge analitike u suvremenome nogometu. Fokusirajući se na sekciju Sport, istaknuti panel pod nazivom Analitika u modernome nogometu okupit će dvoje stručnjaka Hrvoja Jozaka iz GNK Dinamo i Ivana Ivkovića sa SportKlub TV, nakon čega će više od deset izlagača podijeliti svoje perspektive kroz raznovrsna izlaganja. Prije samih zaključaka i zatvaranja Konferencije održat će se i sekcija Poster prezentacije, gdje će izlagači kroz postere izložiti svoje radove.

Za obavijesti sa Sveučilišta u Mostaru, pretplatite se na Newsletter.


Sveučilište u Mostaru nastavlja svoj put prema vrhu međunarodne akademske scene, potvrđujući svoju izvrsnost kroz priznanja i uspjehe koji se odražavaju na relev...


Luka Modrić, legendarni hrvatski nogometaš i kapetan hrvatske reprezentacije, prvi Hrvat koji je osvojio Zlatnu loptu, posjetio je Sveučilište u Mostaru. ...