Knjiga “Korporativna komunikacija” autora Nine Ćorića predstavljena je na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.
Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline. U prvoj cjelini analiziraju se različiti pristupi određenju korporativne komunikacije, pojašnjava se njezina važnost i funkcija, kao i model upravljanja njome.
Autor knjige Nino Ćorić kazao je kako je ovom knjigom čitačima pokušao približiti proces korporativne komunikacije. „Korporativno promatram u kontekstu latinske riječi “corpus”, što znači tijelo, što znači cjelina komunikacija je jednina te temeljem Heraklitove sve je jedno. Znači različite organizacijske komunikacije se spajaju u jednu“, rekao je Ćorić.
Ćorić je istaknuo kako je ova knjiga jedna od prvih u jugoistočnoj Europi koja se bavi navedenom tematikom te da je riječ o udžbeniku, ali da će je moći koristiti i praktičari odnosa s javnošću, marketinške komunikacije i organizacije srodnih disciplina.
Rektor Sveučilišta u Mostaru Zoran Tomić smatra da je malo knjiga koje se bave korporativnom komunikacijom, a koje su na neki način u sebi sublimirale i marketing i menadžment i komunikaciju.
„Profesor Ćorić u svojoj knjizi nudi modele komuniciranja u suvremenim korporacijama i to je nešto što ovu knjigu čini vrlo važnom. Ne samo s pozicije znanosti, nego i pozicije njezine upotrebe u samim korporacijama i organizacijama“, naveo je rektor Sveučilišta u Mostaru Zoran Tomić.
Profesor Vuk Vučetić kazao je da je knjiga “Korporativna komunikacija” svojevrsna poruka, jer ona poručuje da vrijeme korporativnog komuniciranja i njegovog promišljanja dolazi u BiH.
Izdavač knjige je Synopsis Sarajevo/Zagreb.