PR & Media Days Mostariensis: Suradnja s Velikom Britanijom i jačanje međunarodnog karaktera konferencije

PR & Media Days Mostariensis: Suradnja s Velikom Britanijom i jačanje međunarodnog karaktera konferencije

19.11.2021 14:28:08

1236

1236

19.11.2021 14:28:08

Treći i posljednji dan PR & Media Days Mostariensis konferencije čija je ovogodišnja tema bila ''Popular culture'', sastojao se od Sekcije Mediji unutar koje su gledatelji prijenosa putem Sveučilišne televizije SUM TV imali priliku čuti pet izlaganja. Prvo izlaganje održao je prof. dr. sc. Marcel Danesi sa Sveučilišta u Torontu koji je prezentirao temu ''Predstavljanje klimatskih promjena u popularnoj kulturi: Prošlost i sadašnjost''. Temu ''Popularna kultura i semiotika'' izložio je prof. dr. sc. Danijel Labaš sa Sveučilišta u Zagrebu, a potom su uslijedila dva izlagača sa Sveučilišta Plymouth Marjon. John Deane O'Keeffee je predstavio temu ''Ubojstvo Jamieja Bulgera: trajna medijska neuroza'', dok je Mike Baker prezentirao temu ''Sjećanja s moje postelje: studija slučaja u poučavanju empatije studentima novinarstva''. Posljednje izlaganje Sekcije Mediji, ali i cjelokupne konferencije, održala je doc. dr. sc. Sarina Bakić sa Univerziteta u Sarajevu koja je izložila temu ''Popularna kultura i kulturni populizam''.

Zaključke šeste međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR & Media Days Mostariensis iznio je Marijan Primorac, predsjednik Organizacijskog odbora konferencije.

Na temelju izlaganja i panel-rasprava, Organizacijski odbor Konferencije utvrdio je ukupno šest zaključaka:

  1. Strateško upravljanje međunarodnim odnosima s javnošću temelji se na istraživanju i razumijevanju različitih kultura, kulturnih obrazaca i komunikacijskih praksi potrebnih za razvijanje interkulturalne komunikacijske kompetencije.
  2. Sinergija meke moći i planirane komunikacijske aktivnosti odnosa s javnošću olakšava državama predstavljanje njihovih kulturnih vrijednosti i omogućava učinkovitije upravljanje nacionalnim imidžom.
  3. Masovni mediji u popularnoj kulturi istražuju raznolikost načina na koji su mediji uključeni u naše živote – u institucionalnim, ekonomskim, socijalnim, kulturnim i povijesnim aspektima.
  4. Mediji svojim produkcijskim sadržajima promoviraju popularnu kulturu čineći pojedine njezine komponente društveno prihvatljivima, poželjnima i očekivanima. Tako korigiraju i mijenjaju društvenu svijest o određenim pojavama i fenomenima u suvremenome svijetu.
  5. Nogomet kao najpopularniji sport u svijetu vrlo brzo prihvaća nove tehnologije, navijački tokeni predstavljaju potpuno novi način interakcije između navijača i nogometnih klubova, stoga se sa sigurnošću može istaknuti kako je budućnost u nogometu, ali i u sportu općenito, virtualna.
  6. Karakteristike koje film kao komunikacijski kanal nogometnih klubova može ispuniti jesu informativna, emotivna, dokumentaristička i marketinška, stoga ga treba smatrati važnim dijelom komunikacijske strategije.

Primorac je najavio i održavanje sedme po redu PR & Media Days Mostariensis konferencije čija će radna tema glasiti ''Sport, Media & PR Convergence/Odnosi s javnošću, mediji i konvergencija odnosa s javnošću''.

消息


由田德文率领的中国社会科学院(CASS)代表团(高歌研究员、姜琍研究员、徐刚研究员)访问了莫斯塔尔大学,并与莫斯塔尔大学的校长、教授Zoran Tomic博士举行了一次工作会议,就多个层面的潜在合作意向进行了讨论。

会议期间,双方讨论了多层面合作的可能性,重点是学生和教师的学术交流和研究,出版方面的合作,文化项目的联合规划、研究和组织,以及双方共同感兴趣...


莫斯塔尔大学的新战略合作伙伴是来自中国的西安建筑科技大学。校际合作协议由莫斯塔尔大学校长佐兰·托米奇教授和西安建筑科技大学校长王树声教授共同签署。

“多年来,我们见证了这样一个事实——没有哪个社会能够不与周围社会环境合作而单独生存,即使是和地球上最偏远的地区合作。在地球这个小空间里,我们都被召唤着相互合作...


莫斯塔尔大学理事会决定,在大学画廊,向季平大使及大使馆颁发“突出贡献奖”和“荣誉证书”,以表彰大使先生个人以及大使馆为我们大学的发展和促进作出的杰出贡献。

大使先生说:“这是我第三次来到莫斯塔尔大学,每次...