SUM sudjeluje na Svjetskom akademskom summitu

SUM sudjeluje na Svjetskom akademskom summitu

SUM sudjeluje na Svjetskom akademskom summitu

SUM sudjeluje na Svjetskom akademskom summitu

03.09.2021 10:49:44

380

380

03.09.2021 10:49:44

Sveučilište u Mostaru sudjeluje online u radu Svjetskog akademskog summita u organizaciji Times Higher Education (THE) i sveučilišta u Torontu kao ovogodišnjeg partnera koji se održava od 1. do 3. rujna te predstavlja događaj od iznimne važnosti na svjetskoj akademskoj razni.

Times Higher Education kreira sveučilišne ljestvice (ranking) za procjenu sveučilišnih uspjeha na globalnoj sceni te se smatra jednom od najprestižnijih ranking ljestvica. Organizatori su naveli kako se veze između digitalnog i stvarnog svijeta brzo razvijaju. Moć mjesta u tim dimenzijama suočava se s ponovnom procjenom. Posljedično, status i misija suvremenog sveučilišta se razvijaju. Svjetski akademski summit 2021. upravo zbog toga usredotočen je na međusobni odnos sveučilišta i mjesta u kojima se nalaze.

Kroz tri dana summita ispitana je složena povezanost sveučilišta i mjesta, zajedno sa predstavnicima sveučilišta, istraživačima svjetske klase, političkim vođama i visokim rukovoditeljima iz transnacionalnih tvrtki iz cijelog svijeta, a popis je dostupan na linku. Neke od tema i okvira rada summita su doprinos sveučilišta mjestu u kojem se nalazi kao i utjecaju mjesta na razvoj i rad sveučilišta, potom je jedna o tema je li digitalna učionica zamijenila kampus te kako globalne mreže nadopunjuju lokalni uspjeh.

Loading...


Sveučilište u Mostaru potpisalo je Sporazum o suradnji sa Sveučilištem za tehnologiju princeze Sumaje iz Jordana. Sporazum su potpisali rektor SUM-a prof....


U sklopu projekta uvođenja elektroničkog indeksa i sveučilišnih iskaznica rektor SUM-a prof. dr. sc. Zoran Tomić i glavni direktor AKD-a Jure Sertić potpisali su...


U okviru radnog posjeta prof. dr. Sanja Bijakšić, prorektorica za međunarodnu suradnju i prof. dr. Zdenko Klepić, prorektor za poslovanje, ljudske potencijale i ...